DANSK | ENGLISH
Cloos Advice har stor erfaring i håndtering af skader og årsagsafklarende undersøgelser bl.a. på:
Eksempel på arbejdsgang ved håndtering af en forsikringsskade:
For vores kundegruppe af forsikringsselskaber yder vi eksempelvis teknisk assistance ved skader på vindmøller, kraftværker, kraner og lignende maskiner.
Med vores assistance til forsikringsselskaber har vi mange års erfaring i at håndtere hele skadesbehandlingen, så forsikringsselskabet modtager en komplet pakke af ydelser, fra første kundekontakt, første reparatørkontakt, taksering af skaden, enten ved inspektion eller som skrivebordsvurdering, projektstyring af en renovering/reparation, herunder hjemtagelse af referencepriser/-tilbud samt udarbejdelse af en endelig rapport samt en eventuel erstatningsopgørelse til forsikringsselskabet, som udarbejdes i henhold til gældende policer og betingelser.
Vores ydelse til forsikringsselskaber kan også bestå af den tekniske gennemgang af en skade, med eller uden besigtigelse, samt grundig rapportering til selskabet, hvorefter selskabets interne skadesmedarbejder forestår den resterende del af sagsbehandlingen.
Cloos-Advice ApS | Sanderumvej 16 B | 5250 Odense SV | Denmark | mail: hhy@cloos-advice.dk